Nyíltan, egyenesen, őszintén magamról, az életemről

2018. november 05. 22:58 - tenshinotamago

levert vagy, megnyerő

érzékiség, kéj, szex.
szopás, nyalás, behatolás, gyönyör.
lovaglás, misszionárius küldetés.
hátulról, oldalról, na meg szájujjazás.
vadul, lágyan, gyengéden vagy bestiálisan.
összekócolódó haj, nyögések.
egy lenyelt hajszál, harapások.
irányíthatatlan spriccelés, egy csík a haján oldalt,
majd egymás mellett fekvés.
megkér, hogy maradjunk csendben.
lefutott a program.
10 print „dugtunk”
20 end

jöhet ennio morricone és a polip.
örömmámor, aztán..
mégis hamar elillan.
emlékszem rá, de csak mert jó a memóriám.
igazán nem érint meg.

N... az idegen. én csak így hívom.
hát vele semmi ilyesmi nem volt.
de egyszer hozzám bújt sörözés után a parkban.
a fűben.

fejét a vállamra tette. simogattam. arcát, nyakát..
fogtam a kezét. másfél perc se volt.
életem legboldgabb rövidke pillanatai. momentum.
belém égett, sosem felejtem.
itt marad velem. a legboldogabb idő.
a dugás ehhez képest  sehol sincs.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittazeletem.blog.hu/api/trackback/id/tr714355383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Nyíltan, egyenesen, őszintén magamról, az életemről
süti beállítások módosítása